Livet är inte ett lotteri.

Jag är inte satt på denna jord för att behaga Dig.
Min kroppsbehåring skall inte röra Dig i ryggen, om inte annat är Du en ynkrygg.
Min kroppsbehåring är av samma kaliber som Din, varken mer eller mindre.
Mitt sköte är mitt och inte ett jävla andrapris. Livet är inte ett lotteri, vad Du har mellan benen avgör inte hur lämpad Du är för ett visst jobb, eller hur berättigad Du är för en viss lön.
Min kropp är inte för offentligheten att göra anspråk på, den är till för mig. Annat är intrång.

Mina fettsäckar är inte till för Dina ögon att distraheras utav. De är inte där som ursäkt för sexuella trakasserier.
Min fitta är inte en förvaringsplats för Dina tingest.

Man brukar säga att ens kropp är ens tempel.
Det stämmer ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0