Jävla trams.

Skolan var helt okej idag. Skrattade sjukt mycket under lunchen. En kille i klassen tycker om räkor, lax och ris. Men han hatar sushi?! DUUUDE!
Sen får jag veta att en tjej i klassen har stått och kliat en av kaktusarna vi har i korridoren. För att den gillade det! HAHAHA, jag får spel!

Pepparkakor är livsfarliga. Tar man en så är man körd. Det är så gott! Och det upphör liksom inte vara gott heller.

Jag vill se Sweeney Todd i Lund. Trodde det skulle vara hyfsat billigt, har hört att stadsteatern ska vara där.
HAHAHAHHA, dagens andra skämt! Hade jag och min mamma gått så hade det blivit en studentbiljett och en ordinarie och det hade kostat över 800 spänn.
Snälla.

Ät mina shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0