5 dagar av tystnad

Fast inte egentligen. Bara här.
Har inte blivit att jag har skrivit något helt enkelt.

Jag har inte gjort så mycket. Påbörjat ett awesome arbete i skolan om bdsm.
Åkte på studiebesök på pub rex igår kväll för att intervjua några stycken. Fick vin av en snubbe.
Hamnade i diskussion med tre främlingar.

Jag var on fire last night!!!!

Granne var apsnäll och hämtade mig, Miriam och Martin. Deras tåg hade slutat gå (båda bor på skolan i Skuran) så de fick slagga på min soffa. Vi låg tre pers på kortsidan.
Fötterna frös. Martin välte ner några skivor, hahaha.
Miriam vågade inte gå och kissa pga Fritte och Martin stod och tog sats för att hämta sina kängor i hallen. Också på grund av Fritte.
Hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0