Solens dag.

Ye. Right.

Johannes var astrött idag. Såg att han hade boken 1984, så jag roffade åt mig den och började läsa. Hade liksom inget bättre för mig.
Gjorde mig iordning, till slut vaknade han. Vi kollade lite random klipp på internet och åt frulle.
Sen åkte jag in och mötte Linda i botulfsregnet och vi gick till glasskulturen och käkade karamello kids! Fett gött.
Smög in på åhlens och kollade, de hade prismarkerat helt fel. "Ord. pris 95 kronor, nu 105". Man bara, jaha...?
Dreglade över alla fina färger som det finns på nagellack. Jag är sugen på ett riktigt klargult.

Gled runt lite, fikade onyttigheter från McDonalds utanför konsum och målade med gatukritor. All vår fina konst är säkerligen bortspolad med regnet som följde.
Blä.
Lekte på en lekplats, sen åkte jag hem.

Försöker plugga. Det går sådär. Vet för fan knappt vad det är jag ska göra.
BLÄÄÄ!!!!!!!

Eller, jo. Lite vet jag. En reklamanalys, frågor på naturkunskapen och lite annat trams. Peppar inte.
Fast vi har bara EN hel vecka kvar nu! EN! Sen går vi måndag, tisdag, onsdag. Efter det är vi lediga torsdag till måndag, och det är nog mest bara mys tisdag, onsdag och torsdag.
SEN ÄR DET FUCKING SOMMARAVSLUTNING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0