Måndag igen.

Jahapp. Det var den helgen. Har inte mycket att säga kanske.
Men ja.
Somnade som en gris när jag kom hem, efter att ha bytt underbyxor då mensen lägligt nog kom när jag klev in genom dörren.

Imorse ville jag mest dö. Det kändes som om någon hade fyllt hela mitt huvud med sirap. Kunde knappt öppna ögonen eller något.
Fiffan.
Men jag klarade det! Så det så.

Sista lektionen, historian, fick jag ett sånt där drygt skrattanfall när man vet att folk antagligen vill slå en med något hårt. Fick lämna lektionen och satt i trappan och skrattade. Grät en skvätt också, så fick tvätta påsarna under ögonen efteråt. Fiffan. Efter skolan satt vi och chillade bakom holken en stund.
Gick med Madde ner mot "storstaden". Fan vad kul vi hade. Och fan vad ont jag har i magen nu!
WÄÄÄH!

Hemma har jag ätit en pinnglass och ingen middag, för den "råkade" min pappa äta upp.
Man bara, tack!
Ska äta en glass till. Bara fall i fall.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har nog aldrig haft så kul ner mot storstan :P min mage värker!

2011-05-09 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0