Jajajaja.

Somnade halv tio igår kväll. Vaknade vid 1 i panik och trodde jag hade försovit mig. Somnade om. Vaknade kvart i fem och trodde återigen att jag hade försovit mig.
Fint.

Bussarna strulade i morse, trodde seriöst att jag skulle missa mitt tåg. MEN ICKE SA NICKE! Jag flög som vinden (okej.. Som en ko i en tornado)  genom stationen och hann med det! Där satt allas våran Korvmas. Jag flåsade som en övergödd gris sen var det nice igen.

Fick fin kritik på en sammanfattning. Blev så jävla glad. Det är en fet känsla när det går bra i skolan! Alltså, jag har inte känt såhär sedan högstadiet!
WAWAWA!

Efter skolan smet jag ner till apoteket i Skuran, men hade jag väntat på min tur så hade jag missat tåget hem. Så jag gav min nummerlapp till en dam.
Tog ut pengar och träffade Linnea på stationen. Vi snackade och jag följde med henne när hon skulle käka. Köpte mörkbrun hårfärg på h&m, provade converse och köpte frimärken.
Åkte hem, en brutal kvinna satte sig bredvid mig.
DEN JÄVLA SUBBAN REV MIG UTAN ATT BE OM URSÄKT! Åååh, såg fan rött då.
En annan bruds hund var skiträdd för att åka buss och pep och kved. Gjorde hon något? Tröstade hon hundstackarn? NÖÖÖÖJ.
Fan vilka ärkemongon det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0