I feel naked.

Testade att trimma armhålan till 9 mm. Woah! Känner mig sjukt naken nu!
Tänker dock inte raka bort det. Mina små tussisar. Hihi.

Imorse kom mitt ex på bussen. Alltså. En buss som går till ett jävla bonnegymnasium. I skuran. Vad är oddsen? Förvisso bor han i skuran. Men alltså.. Det är typ bara guljackor + jag och Madde som åker den. Faktiskt.
Jag låtsades som att jag inte kände igen honom och typ.. Stirrade ut genom fönstret. Madde var inte där nämligen. Men med IBWT i öronen så är saken rätt chill ändå.

Vad mer? Blev mobbad för mitt bordsskick i skolan. Jag kan faktiskt äta fint. Om jag måste.
Så det så.

Imorgon har vi sjukt chill dag. Ska se film på förmiddagen, sen lunch. Sen slutar vi.
Sen ska jag göra något spännande. Och läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0