Gloss rhymes with haaair.

Åh, allt blir så roligt när man är trött. Kände lite imorse att jag enbart åkte till skolan för maten idag. Men det blev en fin dag ändå! Samhälleslektionen gick bra, svenskan likaså.
Men naturkunskapen var helt klart bäst. Läraren nämnde att alla utom en hade rester och jag tänkte ju direkt "ååååhh, hur mycket har jag?!".
Men tji fick jag, för det var JAG som inte hade något! Alltså, aaaazuuum!
Det känns seriöst som om jag har vunnit första pris. Blev smått euforisk och det värmde innanmätet som bara den.
IIIH!!! Jag har aldrig känt såhär för något inom skolan.
Aldrig.

I övrigt har jag mest känt mig bitter. Fan ta alla äckliga par som pussas på bilder. Och håller hand. Och klänger på varandra, så att deras två olika existenser kombineras till en enda.
Bitter på alla glada, bläiga par.
Har ni märkt hur människor som är i en parrelation BARA skriver fina saker till andra i parrelationer? "ÅÅÅH, vad ni är GULLIGA!!!"
Till exempel. Äckliga äckliga människor.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du hade inte tänkt åka till Emmaboda va?

Typ den enda festvalen när jag är ledig.. :(

2011-05-04 @ 23:15:45
Postat av: Veronika

Jag tyckte med som du innan. Att alla par var äckliga, tycker det fortfarande ibland när jag ser andra.

Men själv gör det mig inget att fotas osv med min bf. Men tror det är annorlunda när man är kär.. Innan tyckte jag alla var töntiga som räknade månader och skulle ALDRIG bli så, sedan blev jag en sådan tönt själv... but I like it..

2011-05-04 @ 23:19:59
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0