Fredag.

Vi fick riktiga pommes i skolan idag.
Så jävla nice.

Efter skolan träffade jag Sagish och vi flöt omkring i stora staden. Jag fick med mig presenter till Julia och Kira hem. Julia ska firas på måndag och Kirish den 19 tror jag.
Världens finaste present till lillskiten! Men kan ju inte skriva ut här.
Men jag vill. GRR!
Utöver det så blev det 3 nagellack (2 för 1 på h&m, fett koolt), ett armégrönt, ett kyllinggult och ett rosaglittrigt. Asfint! Thihi fnizz.
Köpte även en asbillig kjol, fin choklad och ett par helsvarta jeans. De får jag på måndag förmodligen, eftersom de ska läggas upp. Kul att alla byxor är för korta liksom.
På coop fick Saga mig att köpa onödigt skräp som chirre. Fast flät-pannbandet jag köpte var på eget bevåg minsann!
Men det känns lite dåligt att köpa chirre efter att man käkat glass och pizza. På pizza hut! Fabrikatsbottnar, förvisso. Men ändå.

Har bott i mammas sparkdräkt sen jag kom hem. Så jävla gött! Ska försöka bli rik skitfort och köpa en egen. Fast det är asdyrt.
De är så jävla sköna!

Ser en film på tv. I am Sam. Den är så jävla fin, om en efterbliven man som kämpar för att få tillbaka sin dotter.
Så jävla fin. Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0