En gäst med flax

Blev väckt halv åtta imorse av Jimmy som bad mig komma och titta på lampan i köket. Där satt det minsann en liten fågel. Hur tusan den har kommit in kan man fråga sig, men fin var den.
Den kom inte ut heller! Till sist hjälpte pappa den via badrummet tror jag.

Somnade om en stund och drömde att jag adopterade en liten pojke. Som i slutet av drömmen blev skjuten av sin adoptivpappa (min "man" i drömmen då alltså). Fast han egentligen skulle skjuta mig.
Vi bodde dessutom i ett sjukt fint hus och jag var av någon anledning Michelle Pfeiffer.
Sen blev jag helt salig av en gravid kvinna på tvn.
What the h?!

Märkte i torsdags att jag hade mer pengar på kontot än tidigare. Det är inte studiemedel, eftersom det inte kommer förrän nästa vecka. Så kollade min internetbank idag. Någon "Ä" har satt in 340 kronor på mitt konto?! Alltså, what?
Sjukt mysko. Men jag säger ju inte precis nej, särskilt inte när jag faktiskt behövde skiten.
Så, tack Ä.

Snart ska jag ut med lillkillen. Efter det beger jag mig av mot Lund. Möter upp Linda och åker hem till Johannes och glor på kommersiell skräckfilm.
Blir nog fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0