Byxor- I has them

Har långbyxor igen!!! Farligt tighta dock. Hoppas de töjer ut sig. En del.
Det blev även att par sandaler eller slöffsor eller vad det heter, mina fötter kräver att få komma ut i det fria. Köpte två randiga t-shirts, vit/turkos och vit/mörkblå. Och ett jättefint armband, eh-he-he.
Överväger lite att köpa ett par nya cheap monday imorgon så jag har ett par svarta jeans ockå.
Har gjort en spännande grej med håret idag. Känner mig oerhört busig.

Fick höra en riktigt fin sak idag! Tydligen så finns det lärare som verkligen hoppades att jag hade sökt vidare till trean! Hur fint?? Har inte känt mig så uppskattad sedan typ, högstadiet. Även om jag var trög och inte riktigt fattade vilken snäll lärare jag hade då.
WOAAAH! Började nästan lipa hela vägen hem på tåget och bussen. Är så jävla rörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0