Bu-fuckin-hu.

Ett inlägg fyllt med gnäll kommer lastat.

1. Min "h"-tangent är supertrasig. Det suger.
2. Jag har nästan missat tåget hela veckan.
3. Jag är astrött.
4. All motivation är typ slut. Har en massa läxor! Jag har knappt haft det under året, då jag har fått en del avklarat i skolan och gjort resten hemma!
5. Är fett sur och paranoid. Typ konstant.

Ja, alltså, jag vet inte vad. Men våra piercingsmycken kom idag i alla fall! Köpte bcr-ringar som faktiskt gick att öppna med tång, så nu har jag de i öronen. Blev även lite annat smått och gott, har en rave-ring i näsan! Grymt tjusigt. Köpte en kanyl, ska försöka våga göra hål i öronen själv.
Eh-he-he. Så det så.

Imorgon är det fredag. Tänker dricka alkohol.
Så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0