Stolt hönsmamma, för mig själv.

För typ, någon timme sen fick jag för mig att räkna färdigt kapitel 8 i min mattebok. Detta innebär prov imorgon, sen ska jag börja på sista kapitlet. Sen är jag äntligen färdig med fucking matte a! ÄNTLIGEN!!! Femte gången gilt, eller något.
Finns förvisso något fördjupningsavsnitt också, får se om jag orkar göra det. Det löser sig.

På söndag händer det förhoppningsvis en massa spännande saker. Ska eventuellt färga håret och helst fått färga en av mina jeansjackor. No way att jag pungar ut med 450-500 spänn för en jävla jeansjacka, som jag dessutom ska klippa av ärmarna på, särskilt inte när det är så fett billigt att bara färga hemma.
Så det så.
Sen ska jag gå och se spamalot med mamma. Eller spermalott som min käre far säger. Har peppat den i flera år, älskar Monty Python!
Eh-he-he.

Fast nu insåg jag att jag inte tror vi har några vanliga lektioner imorgon.
Fan också.

Ska duscha.
Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0