Still alive.

Hatar denna dagen. Är sängliggadandes och tvingar upp mig själv för att kissa. Har ätit 2 ägg idag, eftersom man ska ta d-vitamintabletterna jag äter "i samband med måltid". Så.
Har hunnit få i min d-vitaminen, panodil, bromhexidin. Det värsta är att hostmedicinen (bromhexidinen) inte funkar!!! Tog en noskapin i tisdags också, men den funkade inte heller. Och noskapin brukar fungera.
När jag drar jag djupa andetag så känner jag hur det rosslar i hela halsen och bröstkorgen. Vad fan. Jävla slem!

Skulle gjort quornpaj till middag idag. Men alltså, nä. Om jag orkar äta idag så blir det pastasallad, det är enkelt att slänga ihop och är mjukt.
Är sjukt sårig i halsen.

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeer. Jag vet. Och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0