Soul and body.

Det var fint igår faktiskt. Jag kände mig fin i mammas gröna klänning. Kommer lätt låna den fler gånger.
Drog hem till Aneta och drack spanskt rosévin, xider och bananlikör. Xider wasabi lemon är sjuuukt god. Kommer ju lätt att köpa den fler gånger.

Sen drog vi ner till babel på function-någonting. Fett soft musik, soul. Ska lätt börja lyssna mer på det, mhm. Där var en sjukt snygg dj, han var britt. Blev lite kär. Saga försökte knuffa in mig i honom. Jag pratade med honom. Är ändå stolt, ofta jag vågar prata med människor. Som är fina. Och britter. Omnomnom.
Slog i benet vid något tillfälle, men minns inte när. Har ont nu.
Till slut blev vi utkastade för att en viss Saga var sjukligt trött och somnade.

132an var sjukt sneaky och verkade inte gå, så Saga erbjöd Anetas man 200 spänn om han körde henne hem till Lomma. Men så kom hennes buss ändå, och hon satt och åt sin falafel och såg trött ut.
Anetas man hämtade dock oss, jag köpte en pommes med äckligt mycket grillkrydda på big mammas. Åt när jag kom hem tillsammans med den sista fetan jag hade, fy fan vad gott det var.

Idag ska jag gå och se spamalot med min mor. Och om jag orkar ska jag nog färga håret.
Överväger fortfarande svart, även om folk motarbetar mig, eh-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0