Så gick det med det.

Blev inte så jäkla städat som jag hade tänkt. Det enda jag har gjort är att fixa liiiiite på min jeansväst, lite på en munkjacka och sortera bland mina piercingsmycken.
Har satt i en s.k septumbullet i min, ja, septum och hästskor i näsvingarna. Woo. Har satt i en ring i conchen (örat) också, och bytt till svarta tunnlar. Känner mig nästan som ny här ju.
BRAAA. Här är skitäckligt.

Råkade glömma att jag ska ha läzxförhör i engelskan imorgon. Bra där.
Försöker råplugga in en massa ord. Mhm.
Men imorgon ska jag och Saga gå på skärp-jakt. Känns bra att ha ett skärp. Hon ska växla pengar också. Jag väntar tills på onsdag, måste panta en massa flaskor och sånt först.
Ska lätt tvinga in henne på lagerhaus också, ska köpa fina koppar hoppas jag!

Men näe. Nu måste jag återgå till den jätteroliga läxan.
Och försonas med tanken om att vi ska ha livskunskap imorgon.
Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0