Rest in pieces.

Min kropp hatar mig. Känner mig nästan lite döende.
Vad fan är grejen?

Känner lite att jag borde sluta på människor helt. Folk håller ALDRIG vad de lovar.
Bestäm inte träff med folk om man inte kan stå vid sitt ord helt enkelt.

Sen blir jag lite arg på folk som fortfarande står fast vid genusuppdelade yrken såsom lärarinna, författarinna etc. Om ni går till sjukhuset, säger ni läkarinna då? Eller doktorinna?
Nej, precis.

Däremot är både lärare och författare två yrken jag funderat på sedan barnsben, det verkar skoj.

Kommentarer
Postat av: Råttskabb

Haha! Lärare... Snacka med mig först, innan du gör för hastiga beslut. :P

2011-03-13 @ 16:43:04
Postat av: Cissi Persson

Men det heter undersköterska inte underskötare, sjuksköterska inte sjukskötare. Skötare heter det om man jobbar inom mentalvården!!

Vad säger JÅI om det? HAhahahahhaa

2011-03-13 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0