Öh.

Mår konstant illa. Känns som om jag har gjort en gastric bypass eller något. Blä.
Fattar inte grejen, har ätit ett äpple, lite lunch i skolan och en liten portion spagetti och sojafärssås idag. Och mår illa, fick tvinga i mig det sista på tallriken.
WÄÄÄH.

Fick alla rätt på nutidsfrågorna idag, i alla fall på A-delen. Känner mig oerhört stolt. Fick även alla rätt på nöjesfrågorna och hyfsat på B och C. Har fått positiv feedback på min zombienovell, haha!
Är rätt nöjd, trots att trycket över halsen inte har gått över än.

Imorgon är det engelska, matte och livskunskap. Förhoppningsvis får jag min engelska b-bok då! Fett nice. Och är på nästsida kapitlet i matten, efter jag är färdig med boken ska jag börja med matte b light. Älskar light-böckerna. De har saveat mitt liv som fan. Typ.
Även om jag blir extremt frustrerad emellanåt och får impulser av att slänga bokfan i väggen och gråta så har det gått bra hittills! Eh-he-he.

Ska ravea lite nu. Och sova.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0