Nästan som förbetald julafton.

Piercingsmyckena har kommit. Har 2 ringar som är 8mm tjocka. När jag orkar ska jag se om pappa har någon tång man kan öppna skiten med, min piercingtång är för mindre ringar, typ max 5mm tjocka eller något sånt.
Annars har jag bytt pluggar till tjusiga med leopardmönster och satt i bcr i septum med en söt liten döskalle.
Vanligtvis hatar jag döskallar. Men den var så söt!
Har fått nya kulor med två nya färger; röd och svart. Och hudfärgade silikonpluggar till öronen, samt två hästskor till näsvingarna faktiskt.
Spännande!

Var lite fina saker till Saga och Aneta också. Sagas glitterpluggar är jättefina och Aneta har fått ett par tunnlar en världens sötaste lilla plastbox.

Nu vill jag att mina böcker ska komma också.
Och att tiden ska gå fort till 31 mars. Vill resa nu nu nu.
Så det så.

Annars länkade Saga den ultimata dildon för mig. Jag är som bekant tokig i zombies. Vet inte hur ofta jag drömmer om dem. Alltså, inte dagdrömmer, utan drömmer.
Det händer ganska frekvent faktiskt!

Anyway, ze dildo:



Zombiesnopp till Jåi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0