Måndag #3.

Gillar ändå den här eftermiddagen/kvällen lite. Har beställt hem två böcker, sökte på adlibris efter f-ordet och så bara råkade den vara på rea för 19 spänn. Liksom, mhm!!!
Sen har mamma lovat att köpa en vegetarisk kokbok till mig, så den är också påväg.
Mycket fint.

Cyklade till bernstorp med Aneta och handlade. Marabous sensation macadamia honey är så JÄVLA gott! Så det fick följa med hem. Och en liten sockerdricka. Så jäkla gott.
Tror jag har ägglossning. Till och med saft var frestande, och jag har aldrig gillat saft.
Alltså typ, någonsin.

Imorgon ska jag göra andra delen av kursprovet i engelska. Går det bra ska jag göra speaking till sist, och sen ska jag gå över till engelska b. Har redan a-betyget, men men.
Det kommer bli så jävla läskigt att gå med en massa folk man typ inte känner.
Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0