Härligt härligt, men farligt farligt.

Jag känner för att spy upp allt maginnehåll. HUUUUH.
Det är inte bra för själen att äta en hel pizza själv. Nej nej. Verkligen inte.

Såg saw 7 innan. Mamma satte händerna för ansiktet varje gång det blev blodigt. Ska ju lätt aldrig se någon sån film med henne igen, man tappar hela lusten och känslan för det.
"Det är bara sjukt ju!"

Efter det såg jag black swan. Jag trodde den skulle suga, efter vad jag har fått höra. Men den var faktiskt helt okej! Mamma gillade inte slutet, hon hatar när man måste tolka saker själv.
Jag gillade den dock. Trots väldigt grafiskt sexuella scener, ähum.
Och Mila Kunis går ju inte av för hackor, om man säger så, eh-he-he.

Har tömt magen så gott det går. Ska försöka borsta tänderna innan jag går och lägger mig. Sen börjar en ny skolvecka. Wiho!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Älskar Saw-filmerna! Såg Saw 7 på bio i 3D med J & F.



Vi festar med stora öronhänge! tuffaste i stan.

2011-03-21 @ 05:07:31
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0