Gårdagen.

Det var en mycket fin dag igår. Vi sjöng på invigningen av Tillsammans är vi starkare, det kändes bra. Jag, Linda och Aneta smög rundor och spanade in vad som fanns. Vi fick matbiljetter! Kunde dock inte äta maten.  Men fick byta in mot frukt och kaka.

De hade snickersrutor, som de inte visste huruvida de var glutenfria eller inte. Så en tjej letade reda på receptet och letade upp mig. 
Så när jag frågade i "matbaren" om de hade rutor kvar, så svarade en annan tjej att de hade reserverat de två sista till en tjej med glutenallergi.
"Det är jag."

Eh-he-heeee. Asgoda.

Där fanns så man kunde lämna kläder och även ta. Jag tog en grå tröja, den är mysig.
Rfsl hade massa gratissaker de med, så jag tog en mössa, en tröja och knappar. Köpte två tygmärken för 10 kronor också. Asfina.

Dragonkings och lip shit queer uppträdde. Det var awesome.
Blev sjukt glad och pepp.

När jag kom hem var jag sjukt trött. Skulle tagit Fritte sista, men glömde och råkade somna. Jimmy tog honom. Så jag ska ta honom fler gånger idag.
Fair deal liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0