Fredag goes diy!

Har köpt svart textilfärg och klippt av ärmarna på en gammal jeansjacka. Så fort min lillebror är färdig i badrummet ska jag slänga in färgen och jackan i tvättmaskinen och hoppas på det bästa!

Madde rinde innan och frågade om jag ville med till Staffanstorp. Hm. Får se om jag orkar. Får panik på min näsa nämligen, den vill verkligen inte som jag vill.
Blä.

Skolan var fett dryg idag. Blev arg och kände inte för någonting.
Pratade om privatiseringar och sånt på samhällslektionen. Yeye.

Har ätit ärtsoppa för första gången någonsin! Det var helt okej, men inte precis sådär hypergott som vissa verkar tycka. Förstår inte hysterin.
Fick pannkaka till efterrätt, de andra fick båfflor.

Ye ye ye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0