Fortfarande sjuk.

Det var sannerligen ett dåligt val att gå ut igår. Teatern var strålande, och skådespelarinsatsen var inte att leka med. Tog ett glas vin i pausen.

Efteråt kom vi inte in på Fagans, jävla as som höjer åldersgränsen! Vad är det bra för liksom?!
Men det var jag, Madde, Caroline, Matilda, hennes kompis Adrian (?) och Miriam. Vi drog till T.G.I Fridays istället. Carro försökte supa mig under bordet, den jäveln!
Blev inte makalöst full eller så, men att vara sjuk och dricka alkohol.. Det tog ut sin rätt, naturligtvis.
Får skylla mig själv, men kul hade jag.

Nu kom posten.

Kommentarer
Postat av: Madelicious

Erkänn, du var så jääävla full, du till och med petade mig hårt i ögat, jag grät hela kvällen...SNYFT!!

2011-03-18 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0