För vem behöver nån som behöver nån?

En textrad från svensk trallpunk som etsat sig fast i hjärnan sedan högstadietiden.
Åhr.

Jag tror jag ska boka biljett till en föreställning på moomsteatern. De ska sätta upp Stephen Kings "Lida", det känns tight som fan. De har även fet csn-rabatt, så det är nice.
Då har jag nog råd.

Tänkte även använda min andra biobiljett som jag fick i julklapp. The kings speech, Burlesque, Black swan, 127 timmar, Hur många lingon finns det i världen, Rango (engelskt tal) eller True grit.
VARFÖR är det så många man vill se just nu?!
Tror dock det lutar åt The kings speech, Rango eller Hur många lingon finns det i världen.
Någon av de tre känns rätt. Blir kanske den dyraste, eh-he-he.

Det kommer kännas asskumt att gå ensam, jag har aldrig gått på vare sig teater eller bio själv.
Men det blir nog fint.

Imorgon är det skola som vanligt.
Så med det säger jag; natt i hatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0