Fett lång dag.

Blev bemött av en bitchig jävla ordningsvakt på centralen efter skolan. Satt på marken och läste tidningen när jag väntade på Saga, men icke sa nicke, "du får faktiskt hitta ett bättre ställe att sitta på. Där finns bänkar längst bort."
Man bara, IGNORE! Gick ut därifrån utan att ord. Jävla slyna.

Men jag förstår honom. Jag skapar kaos där jag sitter på marken liksom.

Jag och Saga har vandrar runt i stan. Köpte billiga flamingoglas på lagerhaus, så nu har jag 4 stycken. Annars blev det en ny bh, 2 par fina trosor (som om jag skulle använda såna liksom), ett bälte, en blomma till håret, nitar och 3 par asbekväma bomullstrosor.
Och en jäst så jag kan baka morotsbullar till Berlin.
Jag är nöjd!

Vi åt inne på grafitti. Så jääävla gott, dör lite varje gång. För 56 spänn fick jag en stor potatis med vitlöksdressing, fetaost, gurka, tomat, sallad, majs, ägg och broccoli. Så jääävla gott.

Drog hem till mig, jag har satt fast nitar på ena sidan av västen, Saga limmade fast leopardtyg på ena fickan. Hon tycker att jag ska ragga konstigt i Tyskland.
"Do you want to touch my boob? It is very furry."

Ska försöka städa och sy lite. Men jag borde sova.
Äh, skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0