En helt ny dag med helt nya omöjligheter.

Det verkar som om jag inte har blivit friskare av att ha sovit 16 timmar. Istället hör jag nästan ingenting och lämnar snigelspår av snor efter mig.
Dagen fortsätter med blod, svett och tårar.
Eller, nästan.

Jag funderar på att ta bort mina konton på diverse communitys. Det ger mig ingenting. Det är aldrig någon som skriver ändå, varför ska man då vara medlem liksom?
Facebook har jag åtminstone bestämt mig för att skippa tillsvidare.

Två panodil igår, och ändå la jag mig med huvudvärk. Vad är vitsen med att tillverka värktabletter som inte fungerar? Jag har aldrig tagit alvedon, panodil eller ipren för att bli av med värk, för det hjälper liksom inte.

Försökte installera Harry Potter på datorn innan. Det där första spelet för pc som kom under 90-talet. Det funkar, men ändå inte. Datorn säger åt mig att sätta in den korrekta cd'n. Men det finns ju bara en cd, och den är i.
Jävla skit. Hatar modern teknologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0