Broken down hönsmamma.

Högsta hönset meddelade att hon ska bara imorgon bitti, och hon tar sin tid och skiter i alla andra som vill göra sig i ordning. Så ovanligt va?
Nää.
Inte fan kan man använda lilla toaletten heller, för där sitter fadern med kafferännskita. Kul.
Det blir antagligen stress och panikångest ELLER att blotta sig i köksfönstret och tvätta sig i vasken där med tudorna i det fria.
ÅÅÅH vad jag älskar att bo hemma. ÅÅÅÅH vad jag älskar att soc hjälper alla utom mig.
ÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT FUCKING LEVA.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du skulle väl ta lån och flytta? Du kan väl inte på allvar mena att du vill att soc ska hjälpa dig flytta för att du inte "hinner" tvätta dig på morgonen? Seriöst?

Det brukar ju vara ganska så seriösa grejer som gör att de hjälper folk.

2011-03-24 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0