8 mars #3.

Tror jag ska börja smörja händerna varje tisdagseftermiddag. Eh-he-he.

Glömde att nämna att vi fick semlor till efterrätt i skolan.
Det var... Sött. Tror inte det är något som jag lär bli sugen på om man säger så.
Men det var inte äckligt heller.

Jag är så vansinnigt trött. Det går inte att beskriva med ord hur trött jag är.
Men snart ska jag gå till bussen och åka och öva med kören innan vi sjunger.
Klockan 20.00 på möllan, kom ihåg det alla ni som läser!!!

Gud vad trött jag blir på alla dessa antifeminister och alla som inte tycker att 8 mars förtjänar att firas.
Vadå, ska vi skippa förintelsens minnesdag också kanske?
Heteronormativa jävla skitsamhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0