8 mars #2.

Vissa människor är bara pinsamma och verkar smått efterblivna.
Så är det.

Ett exempel på detta är att jag fick en förnedrande "utskällning" på livskunskapen för att jag smorde in mina torra reptilhänder under lektionstid.

- Johanna, kan du sluta göra manikyr på lektionen?
- Vadå, för att jag smörjer in mina händer...?
- Ja.
- Men vadå, alltså, jag har typ reptilhänder, jag måste smörja in dem.
- Ja, men jag tycker det stör.
- Varför?
- Jo, för att då tittar alla på dig blablabla.

Alltså. Seriöst. Det är inte okej av en lärare att bete sig så.
INGEN tittade på mig förrän hon sa så. Eh, klart som fan att alla tittar när du står och är dum i huvudet.

Andra korkade människor är emot internationella kvinnodagen.
Ni jävla tards kan fan gå och föda några barn och ställa er bakom spisen va.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Fan jag blev helt chockad när Läraren började skälla om att du smorde in händerna!

hon bara vände på en 5 öring o blev värsta skatan... =(

2011-03-08 @ 17:59:58
Postat av: pauli♥

lärara alltså -.-

2011-03-08 @ 18:33:20
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0