Yaddiyaddi

Mötte upp Saga igår. Drog hem till mig och drack lite cider. Jag råkade välta ut typ, en hel burk nästan. Såklart. Det går inte att inneha alkoholhaltiga drycker på mitt sovrum utan att jag välter något.
Behöver liksom inte ens vara berusad.
Drog på mig piratbyxor och en blus-grej jag köpte på ginas rea. Typ, något av det bekvämaste jag någonsin ägt!

For till Teo och hann höra slutet av matchen. Mff-Kalmar. Vi vann med 2-0!!!
Det är fett!
Drack lite vin. Teo fick två gratis öl på en pub i närheten, jag fick en. Vi spelade biljard.
Sen spelade vi biljard igen, fast vi mötte några roliga dudes från Dalarna. Vi vann! Saga blev så uppspelt vid ett tillfälle att hon körde köen (ELLER VAD DET NU HETER) i mitt huvud. Det gjorde fett ont. Fick en bula.

Sen pyste vi ner till Spice, trodde det skulle vara fett. Där var typ.. Max 5 personer. Så vi drog tillbaka till Teo och kollade på cloudy with a chance of meatballs. Somnade fett hårt.
Mådde dåligt hela förmiddagen typ. Var att helvete att åka hem.

Vi åt en massa ägg. Och mös ner oss i soffan och glodde på tv en stund. Fotograferade en massa skor som jag ska sälja.
Drog ner till stan, jag köpte ett svart nagellack från stargazers. Tyckte de var bra i högstadiet. Återstår att se om så fortfarande är. Ska måla tånaglarna när jag orkar.
Åt glass.
Åkte hem.

Ska sova i min gröna sparkdräkt. Aaaazuuuum.



Ingrid topp. Eller något. Ser kanske inte mycket ut för världen, men ack så bekväm den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0