Som det kan gå.

Mötte upp Miriam igår efter hon slutat jobba.
Hon köpte sommarkortet och sen hoppade vi på tåget mot Lund. Mötte upp Lindaspik!
Slutade med att jag köpte ett par kinaskor (äntligen!!!), svarta. Vill ha röda eller vinröda med! Plus ett extremt awesome halsband! Men det kostade 179 spänn. Blev fett ledsen.
Drog till tiger, Miriam hade aldrig varit där. Big mistake! Vi kom för fan aldrig ut därifrån igen! Miriam blev så hysterisk att hon förmodligen glömde sin sjal där.
Jag köpte en parfym, en bandana och ett par solglasögon, allt för det trevliga priset 80 kronor! Älskar tiger! Ska lätt köpa fler parfymer där när jag har råd, de flesta luktade asgott.

Sedan blev det bag-in-box i stadsparken. Förstår inte varför jag alltid blir på lyset när jag umgås med Miriam. Men det var jättefint!
Vi hade astrevligt tycker jag. Alla i Lund är så trevliga!
Nästan i alla fall.

På kvällen så stannade en buss helt random åt oss! Mest för att Miriam gormade på den skulle jag tro. Så vi tog den ner till centralen och där träffade jag en gammal dragspelskompis! Det var fett kul!
Hon är lika söt fortfarande.

Tog tåget hem, Miriam bajsade och sen åkte jag hem och åt två bitar fetaost, drack pepsi och stupade i säng.

Summan av kardemumman: awesome dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0