Rubrik överflödig

Fick mail.

Snubben skrev:

Alltså varför är du het på gröten ikväll, det är väl inget och haka upp sig för att jag tyckte det.
tycker att du ska ta och sluta och sura och tjura för att jag tyckte att det passade dig en gång i tiden,
tycker även att det du har nu passar dig men sry för att jag råkade berätta det för dig för du verkar vara all suraste personen
härinne och vad som har hänt dig idag vill jag inte veta, men tycker att det är dumt att det låter gå ut över personer härinne
som bara vill vara vänliga och hålla sig till sin ärlighet.
tycker att du borde ta och ta dig en kall dusch och gå och lägga dig för det verkar du behöva,
innan du far på någon annan härinne för att du har mens eller haft dig en dålig dag.
Hör inte av dig igen vet jag för dig behöver jag inte slösa mer energi på då du inte ens är värd det.
Lycka till men din dåliga dag/kväll/natt och ett gott råd: bli inte arg inför andra för att du får höra ngt fint, det är ju sjukt. haha
natten på dig blondis ;)

Jag svarade:

Jag vet inte vad för tystlåtna och osäkra bimbos du har varit i kontakt med innan, men man är verkligen inte ”het på gröten” för att man hakar upp sig på någon som beter sig ohyfsat.
Ärlighet? Är du verkligen på riktigt? Det finns en skillnad mellan att vara ärlig och att ha en åsikt. Vid 36 års ålder borde man veta det, kan tyckas.
Och f.y.i så ”far jag inte på någon” förutom dig. Vet du varför?
JO, för att du beter dig underligt och oförskämt! Så försök inte lägga ditt dåliga beteende på mig. Man skuldbelägger inte mig för ens egna skit, helt enkelt.

Nej, du har rätt. Jag är verkligen inte värd din skit. Jag är värd så mycket mer.

P.s: min kompis hälsar att han tycker du är söt i getskägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0