Omnomnomnom

Var kalas idag, som skrivet.
Fick asgod tårta och kladdkaka! Och massa annat, typ, kakor, te och lite sådär.
Kira fick jättefina presenter! Kände att jag för en gångs skull lyckades, haha. Av mig fick hon 3 basic tröjor och ett par harem-aktiga brallor.
Jag har busat massa med henne idag! Och hon gillade det! Guuud!

Fast vid ett tillfälle inträffade en liten olycka och hon blödde ner den gula tröjan hon fick av mig som fan. Det gjorde ont i själen.
För Kira alltså, inte tröjan, haha! (Fast bara lite. Är man fattig student så är man, haha!)
Men efter ett tag så var hon på g igen!

Fick massa tårta med mig hem. Fördel glutenallergi!


Byxorna Kirakisen fick av mig. WOAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0