Manoväder.

Imorse gick jag till sysav. Gick vilse. Fick värdefull motion. Såg skolbussen vid statoil och sprang dit, hittade inget övergångsställe någonstans till själva sysav.
Fett nice. Svettades som fan.

Besöket var väldigt intressant faktiskt. Man fick veta en massa som man inte visste. Jag trodde ändå att vi/jag hade relativt stor koll. Men nää.
Fick gå en rundtur i snygg hjälm och konstiga hörlurar som kunde omvandlas till ett koolt halsband.

Hade lunch. Vi var några som käkade på jalla jalla. Vegansk kycklingkebab är grejen! Vågade dock inte äta grönsakerna.
Gick till folkets park, vi skulle spela minigolf. Men jag kände lite att jag inte skulle hinna så mycket. Skulle till vårdcentralen. Hann käka en glass i alla fall!

På vårdcentralen kände jag mig mest ivägen och dum. Han frågade en massa och lyssnade på mina lungor. Sen fick jag ta blodprov. Hände inget i första armen så de tog i andra. Så ovanligt alltså.
Eh. Eller inte.

Drog till weekday och hämtade mina jeans som de har lagt upp. Åkte hem.
Är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0