Långledigt, dag 2.

Igår såg jag och mamma sex and the city och sen berättade hon för mig (indirekt) hur billig jag ser ut med alla tatueringar.
Tack.

Imorse åkte mina föräldrar till Göteborg. Pappa frågade om jag ville att han skulle ringa och be de sätta in en extrasäng. Jag tror han frågade det i alla fall, var lite yrvaken.
Men alltså. Vad gör man i Göteborg med sina föräldrar? De ska till liseberg, men ingen av de åker något. De går liksom dit för att njuta av omgivningen, typ.
Men ja. Tror de får det fint tillsammans.

Detta innebär att jag, Jimmy och Frithiof är ensamma hemma fram till söndag någon gång. Det är nice. Inget tjat. Inga bråk. Åååhr.
Idag ska jag i alla fall städa och tatuera mig. Det blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0