I'm a lumberjack and Im OK

Igår (lördag) var jag med pappa uppe i stugan i Smålandia och fixade. Jag dammsugade och möblerade om lite och sprang i trappor för att kolla vattenpumpen och han försökte få igång vattnet.
Jävla kråkslott är vad det är, vi måste fixa skiten. Ser ut som fan.
Där är en ny toalett i alla fall! Senast jag var (med Carro förra året) så var den sprucken så vi fick kissa ute i det fria. Men nu är där en helt ny och fin! Bakom stugan står dessutom en duschkabin och gömmer sig, men valven är så små till dörrarna att vi inte får in den, hahaha!
Ingen kyl eller spis är där heller. Men det fixar sig!

Annars har jag bara bråkat med liseberg. Jävla trams de håller på med! Om det krävs att man skriver ut någonting, så skriv för helvete ut det INNAN folk köper något?!
Liksom wuuuuut?!
Men en brutta vid namn Therese var så sjuuukt snäll och räddade dagen. Eller natten.
Så, idag (söndag) åker jag till liseberg!


<--- Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0