Igår, idag.

Igår hann jag med att måla naglarna, gå ut med Fritte och upptäcka att min baddräkt är trasig.
Det suger! Det är såna där avtagbara axelband, och såna tycker jag är värdelösa. Jag personligen tar aldrig av dem, jag vill att saker ska sitta på plats när jag badar. Solar man och känner att man inte vill ha märken så kan man ju "ta av" banden från axlarna bara?
I vilket fall som, så har en av "krokarna" på axelbanden knäckts. Så jag har 1½ axelband på min baddräkt.
Bu-fucking-hu.

Idag ska jag göra mig iordning och gå ut med Fritte, eftersom en viss lillebror inte gör det som vanligt. Sedan ska jag och mamma åka ner till stan, jag behöver shorts och eftersom ingen kompis har velat följa med typ någonsin, så får hon agera smakråd åt mig. Tror ändå att mamma ville kolla på nagellack också, så.

Kommentarer
Postat av: Saga

Hände på min med. Sy fast axelbandet i baddräkten?

2011-06-17 @ 20:26:04
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0