Fattig chaij.

Jag och mor åkte som sagt in till staon. Blev tre nagellack och en ögonskugga på federean på åhlens. Träffade Katze utanför och fick titta på en sovande Sheldon! Dog lite så söt han var.
Mamma köpte också nagellack.
Vandrade uppåt och kollade lite. På gina tricot blev det två t-shirts och en grön sparkdräkt på rea (känner mig som en gigantisk gräshoppa) och ett par shorts, Ingalill! Älskar namnet.
Köpte en tåring på india med en vattenmelon av små stenar på. Asfin, har velat ha den ett tag nu. Sen att han som jobbar där är fett fin gör ju inte saken sämre. Eh-he-he.
Köpte present till Kirakisen som ska ha 1årskalas på söndag! Grr!

Känner lite att min mamma är fin. Fick en solkräm med spf 50 för att slippa bränna mig! Den luktar så jävla gott dessutom. Typ, kokos!
Omnomnomnom!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0