En fin dag.

På tåget mot skuran kom det på en låg- eller mellanstadieklass som skulle på utflykt. Jag förstod det på lukten av köttbullemackor som gjorde mig nostalgisk.
Pojken mittemot mig räcker plötsligt över ett paket ballerinakex och undrar om jag vill ha. Nu kan jag ju inte äta kex, så jag fick snällt tacka nej, men det fick mitt hjärta att blöda!

I skolan åt vi frukost tillsammans med hela allmänna linjen. Jag åt ett äpple, orka äta äckligt bröd. Spelade jeopardy och vårt lag kom på delad tvåa! Admiral Awesome slash Miljönärerna. (Det fina är att jag nyss skulle skriva miljonärerna, men skrev exakt samma fel som i skolan!)
Fick pizza till lunch! Fett gott!

På tåget hem var det en liten muppklass som hade varit på utflykt. Mitt hjärta blödde ännu mer när de skrattade. Jag är så sjukt blödig.
Men muppbarn alltså. De äger nog en del av mitt hjärta, haha.

I övrigt har jag träffat Gabriella och postat några saker som jag har sålt, samt lämnat över en jacka som jag också har sålt. Fett trevligt.
Köpte te. Rooibos vanilj. Om nom nom.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det ska hälsas på söndag!



Försöker lära mig att dricka te.. något tips på ett bra "nybörjar-te", ska inte bara smaka vatten..

2011-06-09 @ 21:34:06
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: Veronika

haha ja, helikopterplanen.. jag börjar bli lite negativ till den, det verkar vara väldigt jobbigt.. haha. Fast hade coolt att vara "Helikopterrånarna II" eller Helikopterräddarna? huumm...

2011-06-10 @ 18:32:42
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0