Bitches be crazy!

Min brunch blev två knäckemackor och äppelpaj.
Jag kan det där med att leva nyttigt känner jag.

Gjorde mig iordning nyss. I skåpet hittade jag vaxremsor för intimbruk som jag fick tag på för några år sedan. Jag har aldrig vaxat fissingen kan jag ju tillägga, så varför jag äger dessa är mig ett mysterium.
Men jag blev lite nyfiken. Så jag tog en remsa och försökte värma via friktionen i handflatorna, så som man ska göra.
Satte remsan mot bikinilinjen och då fanns det ju ingen turning back liksom.

Och jag har bara en fråga: VEM FAN UTSÄTTER SIG FÖR SÅDANT FRIVILLIGT?! Det måste ju vara ännu värre med varmvax!
FIFFÄN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronika

hahaha har aldrig vågat testa det.. haha

2011-06-23 @ 19:34:07
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0