Upgrade.

Min hosta har gått överstyr litegrann. Innan var det vanlig rethosta med slem. Nu kliar det så jag håller på att flippa ur! Jag hoppas hostmedicinen börjar fungera ordentligt snart.
Baaah!

Idag har jag träffat Miriam en stund. Gråtit och svettats av panikångest över att mina nycklar var puts väck. Men hittade dem i soffan för en stund sen. Ähum.
Detta ledde till att jag städade undan lite. Med betoning på lite.
Drog till entré, köpte en present till Nizze som blir 21 idag och har kalas imorgon, och världens bästa trosor på kappahl. Kärlek till kappahls trosor!

Dessutom har jag plockat ut fem piercingar. Tre i höger öra, navel och läppen. Överväger att plocka ut höger näsvinge igen också.
Fy vad naket det känns! Kinden är svårast att välja bort eller ej. Men septum stannar. Och vänster näsvinge.
WOAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0