Sämst!

Ja, jag är för lat för att blogga egentligen.

Drog till roskilde på festival i onsdags. Bortsett från ett stort irritationsmoment så var det skitroligt! Jag har rakat Linus skägg! Och varit pirat, fått gratis hatt, sprit, karameller och cigaretter.
Vi badade en dag också. Och cyklade på sjuuukt random cykel! Man satt liksom i en cirkel och cyklade, och så var det en som styrde.

I övrigt har jag druckit vin med några från skolan + Mikaela och 2 till igår.
Idag var jag och mamma på horby marknad. Fett jobbiga bussar, ALLA var fulla! Men ja. Kom dit, strosade runt, åt halvgod kinamat. Delade sockervadd, gick långt åt helvete för att komma till busstationen och slippa trängas med massa jobbiga människor.
På hemvägen hämtade jag ut två paket. Det enda har jag väntat på aslänge och det andra kan jag betala när jag har fått csn. Awesome!

En rolig sak: har fått en jävlig rethosta med lite slem. Känns inte helt okej. Vill dö lite.

På fredag ska jag och mamma åka in till stan, hon ska på återbesök för sina linser och jag måste hitta en present till Nizze som fyller år.
På lördag är det kalas och sen grillfäääzt.
Nice.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åhh nice med roskilde!



Då är vi två som har sådan jobbig hosta. kul va?!

2011-07-08 @ 14:29:43
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0