It's been so long.

Jag tror jag har glömt bort hur det känns att vara kär. Det är fett sorgligt. Kommer bli en gammal bitter nucka känner jag. Fast jag kommer inte ha massa katter. Jag gillar inte katter, de är fett bitchiga och onda.
Kommer nog aldrig mer palla ha husdjur tror jag. Vill ha lite me-time eller något. Slippa ha ansvar för ett liv eller flera.
Det innebär förmodligen att jag inte kommer palla skaffa barn heller. Missförstå mig rätt, jag älskar Kirakisen, blir helt blödig och varm när hon skrattar och ler.
Igår lekte vi.. Tack och varsågod-leken? Julia berättade, men jag minns inte vad den hette. Det var tydligen vansinnigt underhållande att ge mig Jimmys hårborste hela tiden, hahaha!
Älskade ungjävel.

Vad mycket dravel det blev. Men det är ju trevligt ibland.
Tittar på south park. Cartmans kattjävel löper. Det är inte ens en riktig katt och jag får ändå panik på den.
Bah!

Idag ska jag till Lund och hälsa på Johannes. Imorgon ska jag förmodligen bada (fan ta dig vädret om du blir skitcrappy!) och på lördag spelar Kajsa Grytt på helsingborgsfestivalen!
Blir fint som snus.

Kommentarer
Postat av: Visa for Uzbekistan

useful information. It’s really good

2013-03-15 @ 07:09:03
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0