Ett riktigt äventyr.

Igår var jag på kalas. Nizze har fyllt 21, och bjöd på hemmabakad blåbärstårta.
Mycket fint! Fick fina kramar oc
h lekte med Kira. En riktig jävla daredevil är hon!
Finast Kirisen.

Drog till Staffanstorp oc
h grillade och drack alkohol. Det var fint, trots min infernaliska jävla skithosta. MEN har lovat en viss Ärret att min blogg ska bli mer spännande.

Så att e
h, jag tänkte berätta om när jag skulle ta färjan till Öland för ett par år sedan. Det är ingen som känner till detta, så det blir lite utav en debut, så att säga.
I vilket fall som, så föll jag överbord! Det var
helt stört, det kom typ danska ninjas och knuffade ut mig! Fan alltså, vilka jävlar. Jag sjönk som en sten och landade på en jättebläckfisk med PMS. Den blev skitsur för att jag störde den under dess yoga och vi började slåss. Det är inte nice att slåss med 8 armar, det är fett orättvist!
Till sist gav den med en jävla stöt oc
h jag forslades iväg mot en undervattensgrotta. Kom inte därifrån på tre dagar! Livnärde mig på rå calamari (sucker!) och alger.

Till slut kom det en gul ubåt och plockade upp mig. Den hade inbyggda hjul, så jag fick skjuts hela vägen hem till Malmö.
Det var ett av mina små äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0