Tra lala.

Jaha. Okej. Vad ska man säga?

Igår blev jag först hämtad av Rasmus, så drog vi till Lomma där jag fick låna några nattlinnen av Saga.
Sedan ikea där han köpte lite grejer.

Drog hem och fixade sallad och packade, tog tåget till Hässleholm där jag blev hämtad av Sara och Honken. Åkte hem till Honken. Filmade i hans vardagsrum. Kände mig störtlöjlig.
Svängde förbi fabriken där Honken jobbar, filmade.

Tog tåget till Lund, gick hem till Johannes och "kollade" på film och åt awesome sallad med tzatsiki. Somnade. Vaknade. Såg färdigt remaken av halloween. Stackars "lilla" Michael Myers.
Såg Thirteen ghosts, den är helt okej ju! Minns att jag älskade den i typ sjuan. Efter den såg vi In the mouth of madness (tror jag den hette). Sjukt jävla vrickad, blev helt sepe i huvudet.
BAH!

Åkte hem, bestämde mig för att stanna hemma sista kvällen av lovet. Ska snart packa min ryggsäck och sova, imorgon blir det tillbaka i skolbänken minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0