Som ett paket på posten.

Skolan vart helt okej idag. Slumrade till på svenskan bara. Vad är det med mig och somna hela tiden?! Somnade på tåget också. Hela jävla tiden! Sist jag somnade på ett tåg var när jag var askalas efter halloweenfesten i skolan. Nu var jag ändå nykter!

På vägen hem hämtade jag ut ett paket till mig och Saga. Ett par klämmor och korsett till henne och samma korsett till mig. Plus tygmärken, en kjol och två t-shirtar. Lånade av mina fonder.
Fett dåligt, jag vet.
Men jag är bäst ändå.

Överväger om jag ska orka äta idag. Antingen en macka. Eller orka fixa mat.
Annars så blir det en påse nutrilett, haha. Då slipper man anstränga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0