Saker jag stör mig på.

En grejn jag irriterar mig sjukt mycket på är folk som inte har påsar i sina soptunnar.
De måste ju ha de äckligaste soptunnorna någonsin?!

Vaknade av att jag grät idag, haha. Grät typ en timme efteråt.
Vad är grejen?! Hahahaha.

Har städat. Nästan. Städat undan i alla fall. Saga är påväg hit, vi ska käka sallad och kolla på film.
Fett nice.

Dessutom ser man mitt golv igen.
Ännu mer nice.

Pappa kom in med två påsar i förmiddags. En med en fet, brandgul overall han undrade om jag vill ha. Och en påse med varma kläder. Typ, "jackor" från helly hansen. Han sa att de skulle vara jättesköna, så jag roffade åt mig en.
Fanns även ett par byxor jag överväger att sno.
Eh-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0