Random.

Tog med mig en burk med pärlor, elastiskt band och sax till skolan idag. Pysslade under studietiden och lunchrasten. Fett awesome.

Mitt ex bror satt på sätet bredvid mig på tåget. Kändes väldigt skumt.
Saga ringde, mötte upp henne. Käkade på max och njöt i full drag. Gick in på tiger och kom ut med ett hopprep och nya pärlor.
Strosade (med skavsår) uppåt staden. Svängde in på weekday och provade ett par byxor. SOM PASSADE!!! Alltså, fatta hur längesen det är jag hade riktiga byxor! Kändes fett med bra. Eh-he-he. Ska hämta ut dem imorgon förhoppningsvis, de behövde läggas upp lite i benen. Kul att vara kort. Verkligen.
Fortsatte längst med gågatan, och hittade ett par jättefina tygskor på biancos rea. Köpte inte. Om de är kvar nästa gång så köper jag skiten. Så jävla söta.

Gled även in på myrorna och kom hem med en väska och ett armband, för sammanlagt 40 spänn! Fett nice faktiskt.  In till polackaffären och köpte hårfärg (hoppas, hoppas, hoppas att det lila försvinner) och sedan ner till prylmarknaden för concealer-jakt. ALLA har typ maybelline's moussefoundation, men ingen har concealern! Och den är så satans bra!
Hittade däremot wet n wild. Den är också rätt nice faktiskt.

Tog bussen tillbaka till gustav. Hade vid det här laget så satans ont på både hälen och mellan tårna. Älskade rakbladskänslan. Bussen stannade dock inte på torget. Haltade upp till torget och SÅKLART är alla jävla busshållplatser avstängda, utan någon anvisning till tillfällig hållplats! JÄVLA SEPESKÅNETRAFIK, DÖÖÖ!!!!

Men ja. Det var helt enkelt bara att halta ner till centralen som ett jävla kioskmongo och ta bussen därifrån. Ringde faktiskt pappa och frågade om att bli hämtad, gör aldrig det annars. Men nä. "Vi har inte tid för dig just nu". Puss på dissen. Det ska jag komma ihåg.
Grejen är att pappa har hämtat mamma på jobb- och hon jobbar liksom bara ett par minuters gångväg från där vi bor. Och han hämtar Joakim typ överallt.
Seriöst. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0