Med ett grisöra som kamrat.

Gömmer mig under täcket och kollar in de senaste händelserna på internet. Och tittar på tv. Såklart. Min livslånga kärlek.
Har lämnat in en studieförsäkran till csn, hoppas att det går snabbt till vecka 4. Vill ha pengar. Vill kunna lägga undan pengar. Så det så.
På måndag börjar skolan. Jag gjorde färdigt mitt referat igår kväll vilket i sin tur innebär att jag bara måste göra en recension på engelskan också. Sen har jag inga fler rester!
Den 18 har vi prov i natur. Måste plugga lite på det känner jag, eh-he-he.

Bredvid mig i soffan har jag en mobiltelefon som lyser med sin tomhet, en fjärrkontroll med orange tejp runt, inloggningsskit till internetbank och csn och en text om Henri Dunant, Röda Korsets grundare.
Och så ett grisöra. Men det är, naturligtvis, Frittes. Han kom in så fint med det i morse.
Så stolt.
Nu ligger han och sover i mammas säng. Min soffa duger visst inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0